2015: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2015. En text, en låt, en spellista.....
2014: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2014. En text, en låt, en spellista.....
2013: .....Spotifylista Popskolan by Nigge 2013. En text, en låt, en spellista.....
2012: .....Spotifylista Popskolan by Nigge. En text, en låt, en spellista.....

onsdag 18 juli 2012

POPSKOLAN GOES MODEBLOGG


Idag har jag kört med både hängslen och livrem. Det här med hängslen tror jag kan bli min nästa stora grej. Inte bara för att det ger ytterligare anledning att arbeta bort den där putande mjukdelen mitt på kroppen, de är ju till yttermera visso även ascoola.

Han snubben i mitten med glajor - det är jag


Nu fattar ju jag att rubriken är kraftigt missvisande. Det är sällan som jag och mode nämns i samma mening om inte även ordet katastrof är inblandat på något ställe. Fast nu för tiden är ju allt tillåtet och eftersom jag av uppenbara skäl inte bryr mig nämnvärt om vad som är top fashion så bestämmer jag här och nu att Popskolan by Nigge sakta men säkert ska bygga upp en samling hängslen av yppersta sort. Tack för idag.

Inga kommentarer: